1

Nakon što u kafiću 15 minuta čekate da vas konobar posluži.

Mašete konobaru i glasno komentirate.

Strpljivo čekate, pokušavate ga diskretno pozvati.

Ionako vam se ne žuri, mirno čekate.

2

Stojite u redu u trgovini, a osoba ispred vas prebire po kovanicama.

Preokrećete očima i naglas komentirate.

Strpljivo čekate, prebacujete se s noge na nogu.

Potpuno ste smireni, ionako na to ne možete utjecati.
3

Prijatelj vam kasni 20 minuta na dogovoreni sastanak.

Šaljete ljutitu poruku i odlazite.

Pričekat ćete ga/ju i održati predavanje.

Iskoristit ćete vrijeme i pročitati na mobitelu nešto korisno.

4

Surfate internetom i vidite reklamu za savršene cipele/gadget po sniženoj cijeni.

Kupujete odmah! Ponuda bi mogla isteći!

Dodajete u košaricu, ali ćete još razmisliti.

Prvo provjerite recenzije, dobro razmislite treba li vam to.

5

Stigla vam je majica naručena online, ali pogriješili ste veličinu.

Ne razmišljate dugo, jednostavno vraćate - to je vaš princip.

Povrat nije opcija, majicu ćete nekome darovati.

Nemate problem s povratima jer prije narudžbe sve dobro provjerite.

6

Netko vam u društvu grubo proturječi.

Ulazite u raspravu, ne prezate od povišenih tonova.

Smireno objašnjavate svoj stav, ali se trudite izbjeći sukob.

Odmahujete rukom, očito danas nije njen/njegov dan.

Vi ste impulzivna osoba

Vaša spontana i energična priroda čini vas osebujnom osobom, ali zbog drugih ponekad treba stati na kočnicu. Brzi ste na okidaču i kad je riječ o online kupnji, iako je simpatično biti spontan, zbog lošeg utjecaja online kupnje na okoliš razmislite dva puta prije nego što napravite klik previše.

Vi ste staložena osoba

Imate dobar balans između spontanosti i promišljenosti, dobro znate kad reagirati brzo, a kad se suzdržati od komentara. Ponekad se prepustite impulzivnoj kupnji, ali itekako ste svjesni koliko prekomjerna online kupnja šteti okolišu, pa dobro razmislite prije nego što napravite klik previše.

Vi ste gospodar svojih emocija

Izuzetno ste pribrani i promišljeni. Ljudi vas doživljavaju kao smirenu osobu, ali ponekad biste mogli dopustiti sebi malo više spontanosti. Lako odolijevate marketinškim trikovima, osviješteni ste kad je riječ o onečišćenju, na koje utječe i online kupnja, pa gotovo nikad ne napravite onaj nepotreban klik previše.