Profil poslodavca

Dio smo austrijskog medijskog koncerna Styria Media Group, a na hrvatskom tržištu smo od 2001.g. kada postajemo većinskim vlasnikom Večernjeg lista. Od tada smo se uključili i pokrenuli nove i uspješne projekte: prve hrvatske dnevne poslovne novine Poslovni dnevnik, nove dnevne novine 24sata, platformu za male oglase Njuškalo, news foto i video agenciju Pixsell, prvu hrvatsku news televiziju 24sata TV i kreativnu agenciju RedPoint. Pokrenuli smo i uspješne web portale vecernji.hr, 24sata.hr i poslovni.hr. Dio Styrije su također i specijalizirani portal Mondo.hr, hrvatski internetski supershop; te portali Zdravakrava.hr, Budi.in, Gastro.hr i Klokanica.hr.

Sve navedeno čini nas najjačim multimedijskim brandom u Hrvatskoj čija tiskana izdanja čita 1,15 milijuna ljudi svaki dan, a digitalne platforme dosežu do 65% internet populacije.

U Styriji Hrvatska ima nas preko 1000, a 57% našeg tima su žene. Vrijednosti na kojima temeljimo naše poslovanje i djelovanje su neovisnost, poduzetnički duh, odgovornost, inovativnost i odvažnost. Bez obzira na godine i razinu, uvijek se oslovljavamo imenom i svi smo na ti. Njegujemo pravilo otvorenih vrata, a naša je radna okolina ugodna i opuštena, što nam pomaže da budemo kreativni, produktivni i uspješni.

Studentu koji je, kao i mi, optimističan, profesionalan, proaktivan i zainteresiran ponudit ćemo praksu u odjelu Upravljanja ljudskim potencijalima gdje će imati prilike sudjelovati u procesima regrutacije, selekcije, razvoja zaposlenika i interne komunikacije u našoj tvrtki. Očekujemo inicijativu i veliku želju za učenjem, a nudimo priliku za razvoj i stjecanje iskustva u uspješnoj medijskoj grupaciji. Odrađivanje prakse planiramo tijekom iduće godine, u dogovoru s izabranim studentom.

Studentu nudimo priliku da stekne iskustvo i u:

  • aktivnoj prodaji medijskih rješenja na svim platformama PD-a
  • planiranju aktivnosti i posebnih akcija vezanih uz poticanje prodaje
  • održavanju i razvoju suradnje s postojećim i budućim klijentima
  • planiranju i sudjelovanju pri osmišljavanju i provedbi kreativnih prodajnih formata
Fill out my online form.

KAKO SE PRIJAVITI

Kako biste se prijavili ispunite obrazac koji se nalazi s lijeve strane. Uz sva polja koja su obavezna potrebno je učitati životopis u poželjnom formatu te motivacijski video predstavljanja za koji treba učitati link na Youtube. Za pomoć pri unosu podataka kliknite u samom podnožju obrasca.