„Društvo u kojem živimo često alkohol smatra izvorom zabave i naša djeca odrastaju s takvim pogrešnim shvaćanjem. Stoga je važno da osvijestimo zajednicu u kojoj živimo o štetnosti alkohola na zdravlje djece i maloljetnika. METRO kao društveno odgovorna kompanija, zajedno sa svojim partnerima i kupcima - malim trgovcima, hotelima, restoranima i ugostiteljima, nastoji izgraditi bolji svijet za našu djecu. Zato smo iznimno ponosni što smo dio ove kampanje“, Igor Kotaran, direktor marketinga u METRO C&C Hrvatska.
„U Kauflandu veliku pažnju posvećujemo temi zdravlja djece i mladih pa smo se rado uključili u projekt koji za cilj ima smanjenje maloljetničke konzumacije alkohola. Vjerujemo da provođenjem edukacijskih kampanja koje za cilj imaju podizanje svijesti javnosti o problemima u našoj zajednici možemo dugoročno imati zdraviju populaciju“, Marija Franić, voditeljica korporativnih komunikacija Kauflanda.
„Konzum društveno odgovornu kampanju Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne podržava već treću godinu jer, osim što želimo biti prvi izbor našim kupcima, želimo prednjačiti i sudjelovanjem u kampanjama kojima je na prvom mjestu dobrobit zajednice. Kao vodeći trgovački lanac u Hrvatskoj, s razgranatom prodajnom mrežom diljem cijele zemlje, smatramo da imamo ponajprije obvezu, a onda i mogućnost, uključiti se u projekt i dati svoj doprinos. Odgovornost za zdravlje djece i mladih leži na svim članovima društva i ponosni smo što smo dio ove kampanje koja izravno može doprinijeti smanjenju maloljetničke konzumacije alkohola u Hrvatskoj“, Ivan Širanović, voditelj Odjela komunikacija Konzuma.