Uključi savjest - ponekad djeci treba reći ne

Nacionalna je kampanja čiji je glavni cilj sprječavanje prodaje i konzumacije alkohola maloljetnim osobama. Pokrenuta je 2015. godine, a provodi ju Udruženje proizvođača piva, slada i hmelja koje djeluje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori.

Novo izdanje kampanje obraća se roditeljima, trgovcima i ugostiteljima te upozorava na opasnost maloljetničke konzumacije alkohola i poziva na dosljedno provođenje zakona kojima je zabranjeno posluživanje i prodaja alkoholnih pića osobama mlađima od 18 godina.

Pročitaj sve članke →

Bruno Šimleša

S djecom treba razgovarati o potencijalno škakljivim temama, pa tako i o alkoholu

Roditeljstvo je zahtjevno. Nisam ni mislio da će biti jednostavno, ali iznenadila me je brzina kojom se moramo prilagođavati. Bezbroj je pitanja i izazova i njihov se broj ne smanjuje s vremenom. Samo se mijenjaju teme.

Bruno Šimleša

Lana Pavić

Najvažnija lekcija koju sam naučila: pažljivo i svakodnevno slušati dijete

Pred nama kao obitelji još je dug put. Nadamo se da će naše dijete iz tog procesa izaći sa što manje rana, a mi osnaženi za iskustvo koje osobno, kao roditelj, moram dijeliti i sa dvoje mlađe djece koje tinejdžersko doba tek čeka.

Lana Pavić